pátek 27. dubna 2012

Tančím, abych žil! - Úvod

Několika epizodní průvodce tancem. Začneme nějakým úvodem o základních informacích tance a časem se dobere k jednotlivým stylům, ukázkám a někdy i místům, kde se na takový tanec, který zde popisuji, můžete jít podívat, ba dokonce se naučit nějaký ten základní krok. Všechno, co tu píšu nabývám několikaletým amatérským chozením na různé kurzy.

Cílem těchto článků bude, ukázat vám, že tančit může každý. Myslíte, že ne? Věřte mi, že se mýlíte. Je jedno, jestli si budete doma v soukromí vrtět zadkem, když vás nikdo nevidí či budete chodit do nějakého kurzu. Důležité je, že budete tančit. 

Pokaždé, když vidím jakýkoliv film o tanci, vracím se k tomu, že bych se něco takového měla naučit. Ačkoliv jsem už prošla různými tanečními kurzy, jsem stále velmi velký amatér a mé tuhé pohyby jsou naprosto začátečnické. Pokud si myslíte, že se moc odsuzuji, tak opak je pravdou. Málokterá Češka nebo Evropanka je schopná předvádět to, co černošky z Chile, Venezuely apod.

No, nemůžeme se divit, když děti za mořem tančí už odmala a skoro všude na ulici hraje hudba. V některých zemích se prostě žije tancem a má to vliv na všechny. No, přesvědčit se vlastně můžete samy:

 
A když už jsem psala o filmech s tancem, které mě vždycky rozhýbou, měla bych zmínit aspoň ty základní dva, které znám z paměti, a myslím, že spousta z vás také:

Hříšný tanec




Flash dance 


Vždycky budu ráda za jakékoliv doplnění k tématu u jakéhokoliv článku. Přeci jen jsem amatér a nemůže vědět všechno. A co nakonec? Přeci:

Tančím, abych žil!



1 komentář: