pátek 23. března 2012

The Iron Lady - Železná Lady




Hluboká podstata ženy matky dokáže věci, o kterých se některým mužů ani nesní. U spousty žen můžeme obdivovat, jak jsou schopné dosáhnout cílů, jež si stanoví. Některé menší, některé větší, ale dost často se jich zhostí velmi dobře.

Jednou z takovýchto žen je Margaret Thatcherová, stále žijící legenda. Film natočený, o jejím životě je poutavý a samotné ztvárnění není obvyklé. Nudou si nehty určitě kousat nebudete. Pouze budete muset rozdýchat podle mě nesnesitelnou povahu paní Thatcherové. Nečetla jsem knihu o ní, a proto jsem ani neznala spoustu výroků řečené ve filmu, a byla jsem občas překvapená, jak jsou pravdivé.

Nynější politická doba není nejlepší a je dobré se učit z věcí minulých. Z tohoto důvodu doporučuji film každému, kdo aspoň trochu sleduje současné dění okolo sebe, čte noviny, kouká na zprávy a má zájem mít nad všemi věcmi nadhled.
Já film shlédla v pohodlí domova a podařilo se mi ho stáhnout na uloz.to . Těch několik minut života sledování filmu mi za to stálo. Snad budete mít na konci filmu stejný pocit jako já.

Žádné komentáře:

Okomentovat